Ett inlägg som är uppåt

Idag känner jag mig faktiskt jätteglad, jag tycker om när jag åstadkommer saker och idag har jag faktiskt övningskört. Det är nog bara femte gången nu men det går bättre och jag har ingått ett avtal nu som säger att jag ska köra en stund varje dag fram tills söndag då Båstad väntar. Så vad ska jag mer göra idag? Antagligen blir det lite power-walk efter maten, läsa i min nya bok och sen Morden i Midsomer ikväll. Min nya bok som jag har hållt mig från att läsa eftersom att jag ska ha den på tåget heter Blå Dahlia. Jag har läst prologen och den verkar faktiskt väldigt bra!


Kommentarer
Postat av: Alex

JAG sa att du kunde övningsköra :P

2009-07-21 @ 18:15:39
URL: http://alexpalex.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0