Hemma från öppet hus

Sitter nu och myser med Lady Grey tea (vad nu det är för sort) med en klick honung i och tända ljus (jag jag är ensam). Öppet hus gick bra för min del, föreläste lite om ett projekt vi gjorde v.41 som handlade om vattenförorening, jag tror verkligen att alla uppskattade det otroligt mycket (sarkastiskt menat). Men jag hoppas att det kommer många nya elever nästa år, alltid kul att vara fler och jag längtar faktiskt till år två. Vad har ni gjort ikväll och varför kom ni inte på vårat öppet hus!? :0

Måste bara tillägga att det luktar bränt i hela mitt hus eftersom att pappa rostade något bröd som fastnade i brödrosten och blev förkolnat. Ni behöver inte träffa min släkt, alla är sånna.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha ,din släkt :D

2008-11-24 @ 21:05:21
URL: http://alexpalex.com
Postat av: idaa

ja älskar att va ensam hemma..vill flytta hemifrån :L

2008-11-24 @ 22:15:15
URL: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0