Tisdag - inte min dag

Idag är det INTE min dag. Det började med att jag inte kunde somna igår kväll, kan bero på att jag har gått och lagt mig jättesent på lovet och gått upp jättesent. Jaja, när jag vaknade var jag på ganska bra humör och började sjunga på låten från Sällskapsresan samtidigt som jag går ner för trappen. "Välkommen till våran ö, här är aldrig regn och sn..ö..." precis när jag sjunger snö så har jag kommit ner för trappan och tittar ut genom fönstret och vad ser jag, det är fucking snöstorm ute!! Där sjönk mitt humör.

När jag kommer till skolan får jag veta att vi ska få våra nya skåp och jag tänker att jag kommer få ett av underskåpen. Jag måste vara synsk för visst får jag ett underskåp. Tack vare det kommer jag att ha ryggskott innan vi har gått ut 9:an, tack. Jag kommer säkert komma till balen och se ut som Quasimodo eller nått.

Under dagen hände inte så mycket men när jag skulle cykla hem så körde jag först mot rött. Jag hade fått böta 500 spänn om polisen sett mig. Sen höll jag på att köra över en and - den var i vägen. Jag måste tillägga att jag höll på att frysa häcken av mig hela vägen hem också + att jag höll på att halka med cykeln när jag skulle upp för en osynlig kant.

På toppen av allt så är Gossip Girl inställt ikväll på grund av programmet So you think you can dance! Alltså man hör ju bara på namnet att det är ett B program. Jag menar So YOU THINK YOU CAN dance.



Dagens bild: so you think you can


image37


xoxo / K




Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, en osynlig kant? ;P

2008-03-25 @ 17:04:17
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: TInny

du skulle nog vara söt som quasimodo :D

2008-03-25 @ 18:40:56
Postat av: ida

inte min dag heller,
men vi är ju sis

2008-03-25 @ 20:31:55
Postat av: Hugo

"Man hör vad man vill höra"
Vill vi höra att Ardesjö har potensproblem? :O

2008-03-25 @ 21:27:11
URL: http://hambraeus.blogg.se
Postat av: qabriella

Kajsa jag ska kasta mig over en samlings box lr Dvd pa gossipgirl sa fort jag hitttar ngn o skicka hem till dig

2008-03-25 @ 22:29:34

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0