Söndag - back on track

Ja jag vet mycket väl att jag inte har kommeterat era bloggar på länge och jag vet mycket väl att jag inte läst dom överhuvudtaget. Jag har inte använt datorn på ett bra tag och just nu sitter jag hemma hos Alexander som fyller år idag, grattis älskling! :] Har varit här hela helgen och vi har mest sovit tror jag. Sovit och tittat på film, bland annat Alex favoritfilm Eva och Adam. I morse upptäckte jag två äckliga feta flugor som flög runt vid fönstret (ska inte alla flugor vara döda vid den här tiden på året?). Jag tog upp flugsmällan och dampade lite, resulterade i att jag mosade en fluga mot fönstret och den andra högg jag av på mitten, då fick den spasmer (hoppas den led). Aggressivt med det får man räkna med om man umgås med mig. Jag och Alex ska snart gå ut i det fina (mulna)  vädret. Vi ses senare!



/xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

Tack för tröjan! :))
älskar dig

2008-03-16 @ 19:07:21
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: moa,

kajsa is back? ^^

2008-03-16 @ 19:53:35
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0