Lördag - mysdag

Idag hade jag ställt klockan på 9.30 för att gå ut och springa. När klockan ringde gick jag upp och drog upp rullgardinen - det spöregnade ute, toppen! Så det blev inget med det så jag gick ner istället, tvättade håret gjorde frukost och satte mig vid tv:n för att titta på Föräldrarfällan. Jag gillar den filmen, den är så mysig :D
Idag har jag mest varit ensam hemma för att mina föräldrar och Gustav har blivit konstiga och fått för sig att vi kan sälja alla kläder vi har rensat ut för längesen. Det gick inget vidare alls, alla var jättesnåla. De ville t.o.m pruta från 10 kronor till 5 kronor. Hur snål är man inte då?

Idag har jag också gjort svenska läxan vilket i och för sig inte var så svår. Man skulle söka efter lite fakta om Nils Ferlin (en gubbe som skrev dikter som vi har pratat om på svenskan). Så det har jag gjort. Det har alltså blivit en mysdag idag. Undrar om det går några bra filmer ikväll, tvivlar på det.

Nu ska jag klaga lite! Jag tycker att det är tråkigt att i princip ingen läser eller kommenterar min blogg. Visst den kanske inte är så intressant och händelserik men det är inte era heller bara så ni vet ;) Om ni vill att den ska bli intressantare så kan jag ju börja hitta på/överdriva allt lite mera. T.ex. "Hej, det är jag som heter Kajsa och det här är min blogg. Jag är en avlägsen släkting til kungafamiljen och på dagarna brukar jag träffa min privatlärare Steve och när jag inte gör det brukar jag sitta och äta vindruvor och läsa i skvallertidningar om mig själv (såklart!). På sommaren brukar jag och Madde hänga på min båt som jag fick i 15års present förra året. Vi solar, badar och festar såklart, ni borde ha läst om det i Se och hör någon gång. Hör gärna av er till min epost adress: [email protected] om ni vill skriva ett beundrarmail eller om ni hoppas på att bli bjuden på en av mina eftertraktade fester."

Var det där bättre? Kanske inte. Men ha en fortsatt trevligt helg allihopa som inte läser min blogg!

Dagens bild: Mina mysiga tofflor :D

image24

/ xoxo

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, kajsa du är för skön xD

2008-03-01 @ 16:15:02
Postat av: moa,

jag läser.

2008-03-01 @ 16:17:37
URL: http://www.sundelius.blogg.se
Postat av: Emma

skön ;D

2008-03-01 @ 17:07:27
URL: http://emmabergmans.blogg.se
Postat av: Alex

Jag läser och kommenterar typ varannan :)

2008-03-01 @ 18:29:32
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: ida

jag läser och kommenterar.
(madde=ida?)

2008-03-02 @ 14:52:19

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0