Fredag - klassdag

Idag var det klassdag eftersom att vi har dålig sammanhållning i klassen. Jag menar om vi får göra roliga saker så VILL vi ju ha dålig sammanhållning i klassen, vi kan ju låtsas (A)

Jaja, vi gjorde i alla fall pizza (jag var en av dom som inte plockade in i diskmaskinen btw) och sen åkte vi till Gustavsvik. På G-vik körde vi stafett med sexiga, tajta x-small tröjor och så körde vi vattenpolo också. Efter det gick vi in på äventyrsbadet och åkte forsen och badade bubbelpool.
När vi hade slutat gick Louise, Ida och jag och solade. Jag fick fräknar i ansiktet, sexigt.

Efter skolan träffade jag Alexpalex, det var mysigt ;]



Inne i veckan:
Sälen
Fint väder
Utbyte av saliv


Ute i veckan:
Tappa bort jackan
Trötthet
Röda märken (internt)



 

Dagens bild: redhead ^^

image28


/ xoxo



 


Kommentarer
Postat av: Alex

Hahahaha :) utbyte av saliv, röda märken xD
tack för iblden btw! :o

2008-03-08 @ 00:11:13
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: Hugo

"sexiga, tajta x-small tröjor" Var var jag någonstans? :D

2008-03-08 @ 00:11:45
Postat av: moa,

hmm, dagen var trevlig.

2008-03-09 @ 13:39:15
URL: http://www.sundelius.blogg.se
Postat av: ida

hahah tomater.

2008-03-09 @ 17:19:17

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0