Fredag - 100 jobbiga timmar

Just nu sitter jag och målar naglarna i någon konstig brons färg, jag menar jag kan ju inte vara tråkig och måla dom i blekrosa och genomskinligt lack hela livet? Klockan 16.00 ska jag befinna mig på en påskmiddag hemma hos min farmor och farfar. Vi kommer säkert att vara där i 100 jobbiga timmar och jag kommer försöka smyga mig fram till deras dator. Ja tro det eller ej min farmor och farfar har faktiskt en dator, t.o.m en ny! Undrar vad det blir för mat föresten.

Till en viss person: Min överläpp har svullnat upp och det ser ut som om jag har sprutat in botox .. så varför inte utnyttja tillfället och smeta på massa läppglans??

Jag uppdaterar min blogg senare när jag kommer hem efter alla de där 100 jobbiga timmarna, see u later!
I'm back!
Hmm, vi åkte dit klockan 16 och vi kom hem NU!! Jag sa ju att det skulle bli 100 jobbiga timmar. När vi kom dit fick vi förrätt som bestod av en macka med mögelost på, ett ägg med kaviar (är det påsk så är det) och du vet sån där lax som är rosa och liksom slemmig .. gravad lax, så heter det. Jag kräktes inombords men är man bortbjuden så är man och då äter man utan att göra några konstiga miner. Hällde upp rejält med cola i glaset och sköljde ner. Till huvudrätt fick vi potatis, köttgryta och sallad. Det är åtminstonde gott och till efterrätt fick vi den där jäkla pajen. Ursäkta men jag har faktiskt aldrig tyckt om den. Sanningen är att ingen i min familj någonsin tyckt om den. Jag tryckte i mig den och tänkte på en solig dag på stranden, det fungerade inte.

Senare så kom en av mina kusiner dit, min farbror och deras hund som försöker döda mig!
Det här var alltså en vanlig påsklunch och i morgon bär det av hem till mormor och morfar på en till påsklunch. För övrigt så har jag nackspärr och mår jätteilla just nu så jag sitter och tycker synd om mig själv.
Min pappa säger att heeela familjen ska titta på den första Sällskapsresan ikväll, han har gått och nynnat på den där låten "sola bada och ha kul med Sun trip varje jul .."  hela dagen - krupp!

Dagens bild(er): Jag och min bror. Som ni ser har han ärvt min coolhet och snygghet men tyvärr inte min intelligens fast det syns ju inte på bilderna som tur är!

image31image32 image33

                     Inne i veckan:                      
Promenader
Slappa i sängen
Frimis


Ute i veckan:
Snö
Gravad lax
Sällskapsresan 1
-.-


xoxo / K

Kommentarer
Postat av: moa,

jag tror att det blir genomskynligt nagellack idag för min del ^^

2008-03-21 @ 14:37:07
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Alex

Hahaha :j förlåt !

2008-03-21 @ 17:46:31
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: ida

säg nån gång du inte tkr synd om dig själv .... 8-)

2008-03-22 @ 02:41:13

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0