Tisdag

Jag har kommit på att jag bara väntar på saker som aldrig händer, som aldrig kommer hända. Ingen kommer att komma fram till mig på stan och säga "hej, varsågod en miljon kronor". Ingen kommer heller att säga "hej, bara för att du ser så cool ut kommer du att väljas ut till att bli nästa toppmodell" (lägg märke till att båda meningarna börjar med "hej" annars blir det ju rätt otrevligt och påhoppande). Varför kan då detta inte hända mig? Jo för att: "hej, jag heter Kajsa och är lika tråkig som staden jag bor i". Jag kom bara på det här just nu. Man sitter alltid och väntar på något, man vill alltid ha nya saker som ändå kommer kastas bort, man kommer alltid att vilja ha något nytt och bättre. Jag säger inte att jag inte är likadan. Jag vill ofta ha de bästa och senaste sakerna men det är ju bara för att (det klassiska) "alla andra" har det. Man vill inte ligga efter i den så kallade materiella utvecklingen (det där lät smart). 

Vad vill du ha?
 
Jag vill ha kärlek :D (väldigt poetiskt och djupt men det får duga som slutkläm ;]) 


/♥

Kommentarer
Postat av: ida

hahah kajsa. du är knasig.
vill du ha kärlek?

2008-01-29 @ 17:33:19
URL: http://idabergstrom.blogg.se
Postat av: moa

men det är ju faktiskt sant.
vad väntar vi på?

2008-01-29 @ 17:35:02
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Emma

Men asså , hur snygg blogg ahr inte du? Hur får man den sådär??

2008-01-29 @ 21:16:35
URL: http://emmabergmans.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0