Söndag

Idag var jag på stan en stund sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag köpte ett par mjukisbyxor som jag tyckte att jag behövde. Nu sitter jag här och väntar på mat, lat som jag är så gör jag inte maten själv utan jag väntar på att någon annan ska göra det. Jag har mest tagit bilder med min mobil idag. Jag gillar kameran den funkar bra :]

Jag vet inte vad jag ska hitta på mer idag, någon som har ett förslag?

Nu ska jag troligen gå ut på promenad med Moa! Hur kallt är det ute? Och som svar till Emmas kommentar så har jag en Sony Ericsson K770i mobil, den är brun. du kan få se den i morgon om du vill ;)
Jag hann också med att träffa Alexpalex en stund <3 :)


/♥

image4

Kommentarer
Postat av: Emma

vad har du för mobil??

2008-01-27 @ 16:09:13
URL: http://emmabergmans.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0