Onsdag

Idag hände inte så mycket i skolan, vi hade först matte med Mikael som vikarie. Jag räknade några tal sen återgick jag till att stirra in i väggen igen. Efter matten var det spanska där vi kollar på filmen Spanglish, den är bra. Mitt i filmen skulle Sylvia spola över när dom "höll på" men då råkade hon spola för långt och skulle spola tillbaka lite. Det gick inte heller så bra så det slutade med att vi fick se "hålla på" scenen baklänges och i slowmotion. Jag höll på att garva ihjäl mig. Efter spanskan skulle vi ha svenska men eftersom att vi håller på med miljöarbetena så fick vi åka hem om vi ville. Jag och Julia satte oss i elevlokalen och skrev på våra arbeten. Det gick inget vidare. Efter ett tag kom Alex så då började vi spela kort istället. Vi hade håltimma från 10.20-14.15 :O Sen hade vi tråkig musik som jag inte orkar berätta om. Efter skolan träffade jag Alexpalex ett tag :]



Jag är beroende .. jag är beroende av många saker men det jag ska ta upp idag är att jag är beroende av Gossip Girl böckerna (tack för att serien har startat i Sverige). Vad ska jag göra när jag har läst alla böckerna i serien? Då kommer jag att dö (jag vet att jag använder meningen "då kommer jag att dö" väldigt ofta men man menar det ju inte rent bokstavligt). Jag är också beroende av speglar .. men det kan jag skriva om någon annan gång :D


/ you know you love me ♥ (Oops, GG freak varning)

Kommentarer
Postat av: Alex

"Men eftersom att vi HÅLLER PÅ med miljöarbetet..."
läraren HÖLL PÅ med TV:n
=)

Postat av: ida

you know yo love me/I

2008-01-30 @ 22:11:09
URL: http://idabergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0