Onsdag

Förlåt för att min blogg har varit död .. eller ni kanske bara tyckte det var skönt. Troligen tycker ni det senare. Jag har just valt vilken linje jag vill gå på gymnasiet. Jag valde Business Program (SAM) Thoren Business School som förstahandsval sen Management Program (natur) och sen SAM kulturKarro.  Jag hoppas att jag kommer in på något av dom .. vilket jag borde göra. Först var jag väldigt skeptisk till Thoren Business School men efter deras öppet hus igår kväll så blev jag väldigt övertygad (vilket tyder på att man lär sig att övertyga folk om man går där.)

Idag blev jag sur (som jag blir ganska ofta) för jag hade fått en lapp hem där det stog att jag skulle gå och hämta ut min nya mobil. När jag kom dit sa dom att dom hade haft problem med posten och vissa saker hade inte kommit .. självklart hade ju inte mitt kommit. Varför ska det alltid vara mina saker som försvinner, går sönder, tappas bort .. dom sa att det skulle komma i morgon, bäst för dom det ..


/♥

Kommentarer
Postat av: moa

såklart dom har problem med posten, så äre alltid!

2008-01-24 @ 16:21:01
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: ida

finns större problem än dina kajsa! stå ut den kommer snart :)

tänk om du inte kommer in på SAM Business, ska du gå natur då? :o

2008-01-24 @ 17:16:36
URL: http://idabergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0