Måndag

Idag började det segt med en balettlektion, usch. Men koreografin som vi ska visa upp på dansuppvisningen var bra och jag gillar faktiskt låten även om inte alla var speciellt pepp på den i början. Efter det så hade vi SO där vi började med våra miljöarbeten. Jag har tänkt att skriva om kärnkraft eftersom att jag vill lära mig mer om det (det där var inte smör). Sen var det klassråd där vi skulle skriva bra och dåliga saker med skolan eftersom att det ska ändras lite tills nästa år (många tyckte att vi skulle skriva att vi hade för lite läxor bara för att jävlas, varför var inte det min idé?). Sen hade vi fysik där Bengt pratade om astronomi, det var tråkigt. På engelskan som vi hade efter det försökte några killar i klassen ställa om klockan så att vi kunde sluta tidigare (det var faktiskt däremot min idé .. eller jag sa det till Jonas och sen skrek han det över hela klassen). De lyckades aldrig eftersom att det inte var en normal klocka utan den vara cepe eller så var dom inte tillräckligt intelligenta.  Jag vet inte riktigt vad vi gjorde mer på engelskan eftersom att jag inte förstår vad Silvia säger. Efter engelskan så hade vi svenska där vi gick igenom nationella prov.

Sen var dagen slut men eftersom att jag är med i miljöshowen så var jag tvungen att stanna kvar. Den började 16.15 så jag satt och väntade med de som pluggade till ett franska prov i morgon. Franska verkar dötrist.  På miljöshowen gick vi mest igenom gamla scener som vi har gjort och sjöng några låtar.

Nu är jag hemma och sitter vid datorn, jag hoppas att det blir mat snart :D


/♥

Kommentarer
Postat av: moa

haha du och jag kommer äga baletten ^^

2008-01-29 @ 16:25:18
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0