Fredag

Idag var första dan i skolan för mig efter lovet. Det var helt ok. Först hade vi fysik och jag förstod inte så mycket så det blir lite pluggande i Sälen för min del. Sen hade vi matte, där hade vi en vikarie eftersom att Niklas är i Tahiland .. han var jobbig. Sen struntade vi i klassrådet eftersom att båda våra klassföreståndare är borta just nu så vi gick direkt till gymnastiken men jag var inte med. Sen var det LUNCH .. det var äckligt. Efter lunchen så var det SO i 1h och 20 min, där hade vi också en vikarie och han tyckte att vi skulle köra lite klassråd eftersom att vi hade skippat det tidigare :P Ett problem var: vad skulle vi prata om? Vanligtvis brukar ju klassföreståndarna berätta lite vad som händer de närmaste veckorna men han visste ju inget så han berättade lite om vädret och att man inte kan landa ett flyplan om det blåser för mycket. Sen var det någon som tog upp att potatisen var äcklig (vilket någon tar upp varje klassråd, ingen tycker det egentligen utan man säger det bara för att dra ut på tiden.) Sen sa vi att maten vi fick idag var torr också.

Vikarien: Men ni får väl sås till?
Vi: Nej ..
Vikarien: Inte ens äcklig sås?

Då började jag skratta så att jag grät HAHA han var för skön xD Hoppas dom byter ut honom mot Sara.

Hmm, efter SO:n så var det teknik (sista lektionen) där byggde vi lite på våra fula missbildade totalt onödiga broar. Det var tråkigt. Fast jag ångrade mig .. alla andra broar utom min bro är fula och missbildade men totalt onödig, det är min också :D

Det här blir en lång blogg, stackars dig som läser .. HAHA Sucker (ursäkta)!!

Efter skolan så åkte jag och Ida till Prix för att handla frukost till Sälen resan. Vi släpade runt på två korgar (eller ida släpade korgar och jag släpade fettoväska med fettböcker i.) Vi hittade i alla fall allt vi skulle och betalade. Sen när vi kom ut på parkeringen med tre fulla kassar så skulle vi cykla hem till Ida och lasta av dom. Utanför Prix så sitter några killar som Ida vet vilka det är (du vet sånna som man absolut inte vill göra bort sig för.) Vi sätter i alla fall en kasse i Idas cykelkorg och sen de andra två kassarna på styret. Sen märker vi att en kasse är tyngre så vi tänkte då flytta över lite varor i den andra kassen och då välter Idas cykel och dom där killarna kommer cyklande mot vårat håll. Ida är typ lite mosad under cykeln och maten ligger lite överallt. Varför ska vi alltid göra bort oss Ida?
VARFÖR, GRYMMA VÄRLD!!!

Det ordnade sig till sist och snart ska jag iväg med mamma och köpa lite grejer till mig som jag ska ha till Sälen :]


/♥ 

Kommentarer
Postat av: moa

haha so vikarien rules ^^

2008-01-11 @ 17:51:51
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: ida

mahahhaha :D de va den bästa bloggen ja läst på länge :D suckers, tack för den :p hahah.

2008-01-12 @ 11:03:02

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0