Torsdag

Idag var det "temadag" och vi skulle göra något till våra miljöarbeten. Jag gjorde en ful plansch, spelar roll hur man stavar det .. den är lika ful ändå.

Btw så vill jag inte ha miljöshow, jag kommer missa någon replik eller börja stamma. Tänk om jag ramlar av scenen? HAHAHAHA. För fult det skulle vara :P Nej men jag behöver ju inte ramla av scenen men någon annan kan ju göra det bara för skojs skull. Skadeglädje.  Idag är det alla hjärtans dag också, det är den gulligaste dan på heeela året :D HAHA tycker alla tjejer i alla fall.

Nu ska jag ge mig iväg för att träna i aulan, vi ses klockan 18.30(?) på scenen ;))


/ xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

Du va bäst! :) kunde du inte "råkat" sparka ner någon ifrån scenen? (A)


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0