Torsdag - tjuv?

Jag misstänker starkt att vi har en tjuv på Engelbrektsskolan :O Allt bara försvinner hela tiden.


Hittils har detta försvunnit:

Idas två stiftpennor från Startcentrum
Beas stiftpenna
Alex har blivit av med 3 pennor och 1 sudd (misstänker starkt att han själv slarvat bort dom)
Moa 2 sudd
Min linjal, stals av Robin
Amandas
nycklar men de kom tillbaka
Elsas nycklar i början av terminen
Lålås nycklar i början av terminen

OCH det värsta av allt

Mitt lypsyl (jag vet att det är eftertraktat eftersom att jag har rört det men ..)
Det saknas även en blå mapp och en linjal - försvann spårlöst fredagen innan sportlovet .. hmm.

Alex har åtminstonde erkänt, helt frivilligt att han snodde någons penna på franskan igår, återlämnas mot beskrivning. Han nekar dock andra stölder. Vi skyller då alla stölder på Freddy så blir allt bra.

Dagens bild: Ida på cykel


                    

image21



/ xoxo

Kommentarer
Postat av: moa,

stackars freddy!

2008-02-28 @ 20:39:56
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: ida

alexander kyckling, en mästare på cykling! :o

2008-02-28 @ 21:27:02
Postat av: Emma

MEN SLUTA! Freddy är snäll kajsa så kan du inte göra,! Freddy ska alltid vara tjuven, han är ju inte ens det...

2008-02-28 @ 21:56:17
URL: http://emmabergmans.blogg.se
Postat av: Hugo

Pennor är svåra att hantera, och ännu lättare att stjäla!

2008-02-29 @ 18:47:40
Postat av: sofia

haha! ;) vilket mysterium!

2008-02-29 @ 19:15:40

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0