Söndag

Oj, jag har inte skrivit på tre dagar, bad Kajsa. Jag kan berätta lite kort om vad jag har gjort även fast ingen bryr sig men bara för att irritera liksom.

I fredags så gick jag och Ida upp efter skolan och fikade på Bara Vara, det blev ganska mycket fika. Sen gick jag hem till Alex för att jag skulle sova där. Vi tittade på film :)

lördagen så gick jag hem ungefär vid 17.00. På kvällen tittade jag på Harry Potter och fången från Azkaban. Sen var jag så trött så att jag gick och la mig vid 00.00 någon gång ;o

Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag var och skulle köpa ett Lexington överkast till min säng men det som jag ville ha var slut för tillfället (självklart just det jag ska ha). Sen tränade jag lite på min låtpresentation till musiken. Blä för skola i morgon.


/♥

Kommentarer
Postat av: ida

joooo de är kul när du skriver blogg, ja bryr dig så säääämst att du inte skrivit på 3 dagar! bad kajsa.

2008-02-03 @ 18:44:09
URL: http://idabergstrom.blogg.se
Postat av: moa

jag har saknat din blogg (A)
haha jag har inget liv

2008-02-03 @ 20:44:27
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0