Lördag

Idag känner jag mig duktig. Jag har städat mitt rum och skrivit ut miljöarbetet. Funderar på att göra spanska läxan också, vad har hänt? Enda problemet är att det säkert inte kommer att gå så bra. Jag ska skriva om vad jag skulle göra om jag var president på spanska! Jag som inte ens vet vad jag skulle skrivit om det hade varit på svenska.
 
Jag tänker recensera en bok som jag nyligen läst ut.
Den heter "I en klass för sig" och är skriven av Curtis Sittenfeld.

Boken handlar om en tjej som heter Lee Fiora som söker till en fin internatskola och kommer in på ett stipendium.  Boken var väldigt lång (444 sidor) och ganska långsam. Det handlade inte om så mycket egentligen, den visade mer hur det kunde vara att gå på ett internat. Jag rekomenderar inte boken till någon som inte orkar att läsa för att till och med jag hoppade ibland fram i boken för att den var så seg.

Boken får ♥♥ av ♥♥♥♥♥.



xoxo / ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0