Lördag

AHHH, jag har inte skrivit blogg på .. 3 hela dagar!! I och för sig har ni inte missat något men det gör detsamma. Jag ska sammanfatta vad som har hänt i alla fall.

I onsdagsklippte jag mig, det blev ganska kort tycker jag. Kortare än jag hade tänkt men skitsamma, ointressant och jag har redan sagt "mitt hår är kort" till Alexpalex ett antal gånger.

I torsdags så skulle jag och Alex egentligen åkt till Sthlm men eftersom att vi har noll koll på dagarna bokade vi tåg till fredagen istället. Sen gick jag hem till Moa och kollade hennes nya lägenhet. Eller jag var där själv först eftersom att Moa inte var hemma (hon var hemma hos mig). Det blev ett litet missförstånd. Men det var lungt, jag hängde med Erik - ballast i stan näst efter mig då d.v.s. När Moa kom hem tittade vi på gamla brev och sagor vi hade skrivit när vi var små, de var riktigt pinsamma och ganska perversa tycker jag! Jag pallrade mig hem vid 21.00.

Igår, fredags så kom jag hem till Alex klockan 8.20. Jag var astrött eftersom att jag hade somnat 2.30 kvällen innan. Vi gick till stationen och åkte iväg med tåget. I Sthlm gick vi in i de flesta affärerna och Alex köpte ett par balla jeans och jag köpte en skogshuggartröja. Jag orkar inte berätta mer jag ska bara tillägga att bröden var stora (förlåt det där var internt men kunde inte låta bli). Vi åt i Kungshallen och fikade på Coffehouse by George, vi tycker ju om mat.
På tåget hem var det en väldigt diskret kille som satt mittemot oss med sin kompis som glodde på mig genom rutan. Han var från Köping så den stan tänker jag inte besöka frivilligt. Jag och Alex satt och skrattade, dock väääldigt diskret :P Jag: "Ska jag titta lite porrigt på honom?" *asg* Fast det var nog bara jag som tyckte att det var kul.
Vi somnade nästan direkt när vi kom hem eftersom att båda hade sovit väldigt lite natten innan och vi hade gått ungefär 26.703 steg.

Idag, lördag låg vi i sängen till 14.30 och tänkte på exploderande får och blåa grodor. Jag gick hem runt 16. När jag väl kom hem åkte jag och köpte chips och läste lite bok. Nu sitter jag här och lyssnar på Snook - svett och tårar och The Ark - It takes a fool to remain sane :D


/ xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

Hahaha :D Brö'n
kajsa, Brö'n! "Nästa hållplats, Köping"
- häh shka jaw ahv!

Det var du som höll mig vaken med dina blåa ödlor och exploderande får fast jag hjälpte till med lite efter (A)

Postat av: Hugo

hehehe 26.703 steg?

2008-02-23 @ 23:09:46
Postat av: ida

hahhahaa hur lyckas man boka fel dag, himla nötter.
26703 steg, uhm.. bra de men hur långt är de då? :p

2008-02-24 @ 17:17:30

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0