Fredag

Äntligen fredag! Jag vet att jag inte skrev blogg igår BUT I WAS BUSY :D Idag har det inte hänt så mycket förutom att jag kanske är med i tv ikväll, klockan 18.45 i 4:an. Hmm, idag på lunchen så fick Ida och jag damp. Dom där goda grejerna vi ville äta tog precis slut när vi kom dit. De sa att de skulle fixa nya på en kvart, EN KVART VAFAN !! Vi gick och satte oss vid bordet igen och klagade på precis allt. Speciellt på att äckelmoset var för varmt. Till sist nästan skriker jag "när kommer dom där jävla fiskjävlarna" och då kom dom :P

Efter skolan åkte jag och Ida och solade, det var skönt även fast man inte blev så mycket brunare.
Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och tråkar, vad händer ikväll??


Inne:                                            Ute:
Varm choklad                            Att vara sjuk :/
Varmare väder                          Snö!
Klaga på äckelmoset!
              Att inte ha något att göra.

Kommentarer
Postat av: moa

usch vad det är ute att vara sjuk ^^

2008-02-08 @ 20:31:38
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: ida

CPmat alltså.
är du sjuk? ;s
HAHA de va för kul.
HATAsnö
ÄLSKAsommar
hejdå

2008-02-08 @ 21:16:54

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0