Onsdag - tvång

Idag var det Nationellt prov i engelska, uppsats delen.
Det gick bra för mig tycker jag. Jag skrev om min ipod.
Ja det går faktiskt att fylla 5 sidor när man skriver om en ipod.
Jag är ganska bra på att fylla ut med massor av onödigt strunt som inte
handlar om något speciellt och få det att låta intressant - det enda jag är bra på.
 Jag hoppas att det gick bra för alla er andra också!!


OBS! Jag har bestämt nu att ni som inte vill läsa eller kommentera min blogg av något skäl (den är ointressant) behöver inte göra det, känn inget tvång :] För er som har en blogg och väljer att inte läsa min gör det inget heller. Jag kommer att fortsätta läsa eran blogg och kommentera när jag vill kommentera något. Jag menar vad är det för mening att tvinga folk att kommentera när de inte ser något att kommentera i inlägget? Ganska så meningslöst.

HAVE A NICE DAY


xoxo / K

Kommentarer
Postat av: moa,

jag tänkte skriva om min iPod men det blev inte så ;)

2008-04-16 @ 19:42:35
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Hugo

Meh, jag skrev ju om min ipod också :O Tvillingar?

2008-04-16 @ 20:24:00
Postat av: ida

min kamera

2008-04-16 @ 22:14:08
URL: http://idabergstrom.blogg.se
Postat av: Emma

men det är ju så, kommenterar du kommenterar jag och tvärtom annars så gör inte jag det om inte du gör det , en ond cirkel typ ;D

2008-04-17 @ 20:23:04
Postat av: Emma

men det är ju så, kommenterar du kommenterar jag och tvärtom annars så gör inte jag det om inte du gör det , en ond cirkel typ ;D

2008-04-17 @ 20:23:24

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0