Tisdag

Idag var jag med systerIda :D Vi var hemma hos mig och drack choklad och åt rostat bröd med säriga ostskivor på (som Ida hade fixat.) Sen gjorde vi inte så mycket mer. 

Idag visade vi också upp våra dansverk för Katarina det gick sådär. 

Jag undrar en sak? Jag får ofta många klagomål på att jag är så negativ. Men vadå negativ? -.- Jag är väl inte negativ .. det är ju bara jobbigt att gå runt och vara extremt positiv hela tiden.

"Det här kommer gå bara bra" fastän man vet att det kommer gå sämst. varför inte säga sanningen (som jag gör) istället? :D Och om man säger sanningen kan det ju också bli lite roligt ibland så vem bryr sig om vad någon annan tycker sanningen är bättre .. eller i alla fall ibland. Ibland så måste man ju säga en vit lögn så att ingen blir ledsen :) Var dig själv! :]

/♥
 

Kommentarer
Postat av: ida

öhm, snackar du om mina ostskivor elr ? tror itne de för dom var snyggast i världen!

2007-11-27 @ 19:17:35

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0