Söndag

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Blev tydligen ingen dansverksträning.
Kanske går ut och går tillsammans med min käraste ägodel - Ipoden.


Meddelande till Emma Bergman, världens roligaste person: Angående din kommentar till mig (för den här gången skickade du till rätt person) så var det det roligaste jag hört HAHA. Jag skrattade i minst 10 minuter innan jag gick in och kollade på den andra Kajsas blogg som du hade läst och kommenterat i flera veckor? :P Hon måste ha blivit riktigt förbannad på dig efter ett tag eftersom att du sa att det hon skrev inte var sant :P

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha vi har samma humor kajsa :) Hon har tagit bort alla mina kommentarer :O Är jag för vånad ? Jag får kanske skriva något förlåt brev till henne , jag jobbar på det :)

2007-11-18 @ 16:55:31
URL: http://emmabergmans.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0