Prao - fjärde dan

Idag så var diskmaskinen fortfarande paj ..

Handledaren: Ojoj, nu börjar det bli fullt i diskrummet kanske börjar bli dags att diska?
André: Nej vi säger såhär, vi skiter i att diska och låter dig göra det!

Då gick han. HAHA KNÄCKT!!
Annars så har jag rullat vårrullar till Lunchen i morgon, (kinatema) det var roligt.



Varje dag jag kommer hem så fortsätter jag skriva lite på bilduppsatsen och varje gång så somnar jag .. typiskt -.-

Vad är det vi har att göra? :o

Bilduppsats
10 stycken bilder till bilden (9 st för mig)
Skriva klart SO frågorna
Läsa ut svenska boken "På västfronten - intet nytt" 
Välja ut en dikt till svenskan

Jag tror att det var allt :S Lycka till säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: moa

asså jag fattar inte riktigt dikt grejen ?

2007-11-09 @ 20:06:24
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0