Prao - åttonde dan

Börjar bli lite segt att sitta och skriva "prao - åttonde dan" :D

Idag rullade jag köttisar, åt lite kakor och pajer, drack massa te och var allmänt irriterande. En bra dag i helhet.
Klockan 16.00 hade jag utvecklingssamtal med Niklas, det gick bra. Vi gick bara igenom det där pappret man ska hålla på och fylla i sen frågade han mig om gymnasiet. Just nu lutar det åt SAM kultur på Karro men jag måste fråga Daniel lite om vilka yrken man kan läsa vidare till på Universitetet sen. Funderar faktiskt på jurist.



Blev inget skolarbete idag .. vad 17 gör jag här 0o jag måste ju måla bilder till den sabla bilden -.-

Upp och iväg med dig Kajsa !! ♥

Kommentarer
Postat av: moa

jag har inte pluggat ngt under praon ^

2007-11-15 @ 17:28:04
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0