Prao - andra dan

Idag var det faktiskt roligare än igår. jag vet inte riktgit varför .. kanske för att jag slapp baka :D

Jag och André börjar alltid med att torka av alla bord i caféet och matsalen sen torkar vi av disken i caféet och ställer dit alla bakverk. Sen brukar vi få skära lite grönsaker eller nått sen får man fixa "lite" disk. Men diskmaskinen äger fett man sprutar bara lite på disken och sen skjuter man in den i en stor diskmaskin i 3 minuter - klart! :D
Jag råkade spruta lite hårt i en pajform och jag fick vattenstrålen rakt i ansiktet .. André den dumma ungen skrattade jättemycket så då "råkade" jag spruta "lite" på honom (A.)



Just nu sitter jag och försöker skriva ut skitfakta till bilduppsatsen och tvingar min bror att spela någon Kalle Anka låt xD Du vet den där som dom spelar på barnprogrammet "Joakim von Anka och tre knattar woho" haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Din dag låter ganska nice (:

2007-11-06 @ 16:40:41
URL: http://emmabergmans.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0