Onsdag

Nu är det onsdag kväll och här sitter jag .. vid datorn. Inte bra inte bra. Ganska ointressant dag. Trodde att jag var sen i morse så jag sprang i korridoren mot skåpet och kunde knappt andas. När jag kom fram till skåpen stog Tommie och Kevin där och snackade. "Är vi inte sena?" frågade jag. "Men lilla gumman det är minst 5 minuter tills vi börjar" svarade Tommie. -.- VARFÖR KALLAR ALLA MIG LILLA GUMMAN ELLER LILLA VÄN ??? Jag är inte liten så sluta -.-


Sen så var rödtott hemma hos mig ^^ förlåt jag ska inte säga så mer .. bara litegranna ^^
I morgon ska vi visa upp våra dansverk för 8:orna och senare på kvällen för föräldrarna. Hoppas att det går bra och att ingen är sjuk :o På fredag ska vi visa för 9:orna och 5:orna och 6:orna tror jag? Eller hur var det? Jag var väl i mina egna tankar som vanligt. :)

/♥

Kommentarer
Postat av: moa

men kajsa lilla gumman, det är bara att erkänna att du är liten ;)

2007-11-29 @ 16:37:13
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Alex

jag håller med moa, lilla gumman
^_^

Postat av: Anonym

"Men lilla gumman det är minst 5 minuter tills vi börjar svarade Tommie" hahaha, det gör jue ingenting, han kallar alla lilla gumman.
As a matter of fact, han kallar mig lilla gumman! :O
Vilket... Är *funderar* Jävligt fel!

2008-03-03 @ 20:56:08

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0