Fredag

Idag har vi visat våra dansverk för 9:orna och för 5:orna, 6:orna och 7:orna. Det gick helt ok faktiskt. Ska bli skönt att bara slappa framför el televisor  ikväll och äta liiite godis (A). Och just det jag får ju inte glömma att vi var i kyrkan på adventsfirande,  prästen berättade att han brukade tända ljus för att det var mysigt.


Jag kanske ska berätta lite om gårdagen, först hade vi en upvisning för 8:orna. Sen åkte jag och rödtott till Rudbeck för att titta på deras öppet hus. Det var väldigt stressigt och fullt med folk där och vi gick därifrån när vi nästan blev nermanglade av en grupp killar i kilt? Sen klockan 18 så var jag på skolan för att förbereda mig inför de två dansuppvisningarna för föräldarna. Dom gick också riktigt bra :]

/♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

pensi pasta

2008-03-04 @ 10:00:22

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0