Fredag

Äntligen fredag! "Man lever för helgen" som Grim säger ;D Idag var det skola som vanligt sen gick Louise, Moa och jag upp på stan och hyrde Linas kvällsbok till våran filmkväll ikväll :P det kommer bli kul och säkert mycket struntprat också.

Oj jag glömde berätta om hur Öppet husKarro var :D Det var helt ok men jag fick inte ut så mycket om SAM Kultur som jag hade tänkt gå, tog massa papper om alla saker .. får väl läsa dom.  Jaha men jag har iaf fått en kram av kramföreningen ? ^o) Först kom vi in på någon särig lektion om tavlor .. knäppt.


/

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, Han från kraföreningen verkade lite mysko, droger? Barra för ajg följde med så måste jag börja tänka på N-Bas på Karro också...

Postat av: Alex

kramföreningen* Bara för att jag*
Mitt tangentbord e cp.


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0