Tisdag

Idag har inte hänt så mycket alls, det är tisdag och det finns bara en bra sak med tisdagar: om 3 dagar är det fredag igen. Just nu sitter jag bredvid min bror som sjunger en dålig rapplåt där dom sjunger E hela tiden? Den är sämst, lyssna inte på den.

Jag är nörd. Jag sitter vid msn och bilddagboken minst 5h per dag. Varför? Jag vet inte, jag känner bara behov av det. Jag har oftast inget bättre för mig heller.


Jag har inte köpt en enda julklapp och det är snart jul! Vi firar att Jesus föddes men egentligen vill man bara åt julklapparna. Maten skiter jag i för när man sitter där på juldagsmorgonen och äter den äckliga skinkan som man har ätit till frukost 50 frukostar i rad så har man bara lust att öppna det där stora paketet som ligger under granen.

Jingle bells, med knarkad fransk tant? Nej tack, jag skippar nog det!

Vad hette Jesus i efternamn?

Sen tyckte en anonym person (André som tycker att han är snyggast i universum) att jag skulle skriva att jag har grön näsa. Så jag skriver det nu: Jag har grön näsa!


/♥

Kommentarer
Postat av: ida

haha anonym som vladimir :P ahahahahah asg.

öö ok.

2007-12-11 @ 17:22:58

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0