Söndag

Hmm, jag har inte skrivit på hela helgen så jag ska försöka komma ihåg så mycket som möjligt .. ok det där lät konstig...

Fredag kväll

I fredags kväll var det kareoke kväll, jättekul. Vilka var där? Ehm .. Jag, Alex, Ida, Moa, Louise, Emma, Kevin och Tommie. Vad pinsamt om jag har glömt någon :|

Lördag

I lördags så var jag med rödtottis (älskar att skriva sådär HAHA) sen åkte jag hem till Ida för en skön spakväll med översovning :D

Söndag

Idag så gick jag och Ida upp på stan klockan 14 för att köpa julklappar, det gick inge bra. Sen åkte jag hem till rödtott. Lite senare åkte vi upp till O Helga Natt det sög som vanligt. Men vi träffade Ida, Louise och Moa där så vi snackade lite med dom sen drog vi :P


/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0