Onsdag

Idag hände inte så mycket i skolan, vi såg mest på film. Efter skolan gick jag och Alex upp på stan, vi åt på La baguette (precis som du Ida!)

- Ge mig knarke!! HAHAHAHA, undrar om det betyder knark? xD

I morgon är det lucia, då blir det glitter i håret och mitt säriga ljus som jag inte kan stänga av själv eftersom att det är lite glappt! Det bästa med lucia i morgon är att vi får börja senare: 9.00, prisa gud! Eller nja .. prisa idioterna som är med i kören så att det blir ett luciafirande! Prisa er allihopa!

Vad betyder prisa egentligen?
-Att man ger någon ett pris såklart! Eller ja typ ..

Låter stört i alla fall!


/♥

Kommentarer
Postat av: Alex

Du hörde ju inte ens nä hon sa "Ge mig knarke"...
Jag sa det till dig efter ju :P

Haha du sa Alex, tack
Nu behöver jag inte gå omkring lack,
över ordet rödtottis som du säger ofta
kommer du ihåg när jag hade en kofta? (den var sämst.)

Postat av: ida

hahah :D la baugette in my heart forever

2007-12-12 @ 22:36:06

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0