Onsdag

Är det redan onsdag .. det är både bra och dåligt. Dåligt för att det är jobbigtsvårtkemiprov på fredag och bra för att jag längtar så himla jätte jätte mycket till helgen!!! Eller jag gör det nu i alla fall, på fredagen kommer jag säkert att vara skitsur över ingen som helst anledningen och ta ut det över någon som inte har med det att göra, det är typiskt mig faktiskt!

Idag hade vi oförberett matteprov i geometri det gick sådär :] När jag kom hem klockan 15.30 (det tog extra lång tid för att jag gick hem eftersom att jag har varit extra bortskämd i två dagar med att få skjuts till skolan i bil.) Angående kemi provet som jag inte fattar någonting av så har jag nu blandat ihop allting .. vad är det för skillnad på elektrolyt och elektrolys? Jävla skit elektrofuckinglyt :@ du förstör mitt liv! :D

På fredag kväll är allt över och då blire kul kul kul :D

/♥

Kommentarer
Postat av: ida

oj du måste gått snabbt eftersom vi slutar 15.50 o du kom hem 15.30 ? :P

2007-12-08 @ 00:11:25

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0