Måndag

Att försova sig,

Den här dagen började inge bra. Jag vaknade av att det var väldigt ljust i mitt rum till skillnad från vad det brukar vara när jag går upp för att gå till skolan. Jag tittade på klockan och såg att den är 10.45. "Va" .. tänkte jag .. "skulle inte jag gå upp klockan 8?" "Min klocka har inte ringt." I desperation försökte jag vrida och vända på klockan för att den skulle  vara 8.00 igen, det funkade inte. Jag springer upp och ringer till mamma. "Ring mig sjuk, ring mig sjuk!" Men sen så ser jag att nästa lektion börjar 10.55. Ja jag kanske hinner! Jag slänger på mig lite kläder och cyklar iväg till skolan. Så snabbt har jag ALDRIG cyklat förut. Vad som brukar ta minst 10 minuter tog idag 3 minuter!

När jag kommer fram till skolan springer jag ikapp dom som kommer från baletten och försöker förklara varför jag kommer sent och ser ut som "hej kom och hjälp mig". Det går inge bra eftersom att jag knappt kan prata så jag börjar hosta istället och nästan ramla ihop i trapphuset. Jag är sär!

Det var min morgon. Hur var din?


/♥

Kommentarer
Postat av: ida

hahaah ja dör :D

min morgon var ungefär såhär: sovit inget på hela natten. vakna varm. gå upp. hoppas hoppas hoppas på feber -------- nej´, såklart inte. gick till´baletten å va jätte avis på dig eftersom ja trodde du var sjuk :P

2007-12-10 @ 19:37:19
Postat av: moa

haha det var en bra lektion att missa iaf, svettis märker inget :P

2007-12-10 @ 20:26:45
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Emma

Min morgon var mysig :D

2007-12-10 @ 21:29:03
URL: http://emmabergmans.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0