Fredag

Jaaaaa, fredag. Hade kemi prov idag klockan 08.10, det gick helt ok .. tror jag. Men om jag inte får minst VG så ska jag förklara för Bengt att han är en Bengt jon och jag är en Kajsa jon och eftersom att Kajsa+ är mycket ädlare och ligger längre upp på spänningslistan än Bengt- så bildas ett galvaniskt element och då kommer Bengt- att brytas ner och till sist bli ett fult pulver som jag tänker stoppa i  en konservbruk och mata min brors hamster med!

.. Öhh .. aggressivt Kajsa!

Ikväll blir det kareoke kväll men precis som jag sa är jag inte lika peppad längre.


/♥

Kommentarer
Postat av: Alex

Du borde på MVG om du kan sånt där.. "galvaniskt element" , + o - joner :S Sånt kunde intej ag o jag fick 2 poäng från MVG ;)

Postat av: Lollo

Haha! Kajsa du är för härlig!! xD
Varför är du inte peppead längre!? Det kmr bli askul! :D Ses snart!

2007-12-07 @ 16:22:26
Postat av: moa

hörru, jag är ädlare än dig min käre vän ;) peppa nu, vi vill inte ha opeppade människor med ikväll ^^ ps, jag kommenterar haah

2007-12-07 @ 17:09:21
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: ida

okej de där var bra kajsa, elisabet tkr nog omd et :P hahah

2007-12-08 @ 00:13:06

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0