jag dog och kom till himlen

I brist på annat klickade jag mig in på Barneys.com och genast fick jag den där deprimerande känslan. Varför har jag inte några miljoner som jag bara kan spendera på äckligt dyra kläder? Extra irriterad blev jag när jag klickade mig in på accessorar-utbudet och hittade exakt det diademet jag vill ha och tänkt göra själv men inte orkat. Bara 118 dollar...
Kläderna var också otroligt snygga och mindre risk att man köper något som någon annan redan har till skillnad från här i Örebro där alla går klädda precis likadant. Ja, det var lite av ett påhopp men sant.

Så nu har jag avreagerat mig :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sant. här ser alla likadana ut! hejhej fjortisar... typ

2009-06-21 @ 21:58:45
Postat av: Alex

Någon som bor i örebro måste ha skrivit kommentaren över, hehe ;o).

Inget bra att slösa, på det sättet blir du aldrig rik!

<3

2009-06-21 @ 22:47:15
URL: http://alexpalex.com
Postat av: moa.

i gina tricot kläder känner man sig annorlunda :P

2009-06-21 @ 23:30:07
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0