Lite random

Nu gör jag en liten snabb uppdatering, har inte orkat skriva faktiskt även fast jag gjort massor med saker. Föresten så har ju jag och Alexander haft våran 2års-dag, jag blev bjuden på en jättefin middag och fick jättefina underkläder från Victora's Secret av honom. Själv stressade jag upp en timme innan vi skulle ses och impulsköpte en t-shirt och ett par Björn Borg kalsonger, typiskt mig. Idag ska jag och min minsta lillebror gå på Ice Age 3 på bio men innan det blir det nog en power-walk

Slänger in en bild från igår då jag cyklade iväg till Friskis för att gå på ett step-up pass. Såhär såg jag då ut och den där regnjackan har jag haft sen jag gick i 4:an och den passar fortfarande inte...

 

Kommentarer
Postat av: Emma

en ice age till ? :O Guud va åren går fort 2 år ! Grattis :)

2009-07-07 @ 19:04:36
URL: http://emmabergmans.blogg.se/
Postat av: moa

haha bra att köpa stort så man inte växer ur ;)

2009-07-13 @ 14:24:29
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0