Söndag - Kajsa 16 år

Idag fyller jag 16 år, jag känner mig inte speciellt mycket större men grattis grattis till mig själv i alla fall.
I fredags var det tjejkväll hemma hos Elsa. Emma och Elsa har fyllt år så Louise, Ida, Moa och jag hade gått upp på stan efter skolan och köpt varsitt halsband tll dom.

Skolan är skitkass just nu eftersom att alla lärare är sämst + att Niklas är borta i Thailand! Vi får se hur det blir nästa vecka då han har kommit tilbaka, tvivlar på att det blir bättre.
Föresten .. varför sitter jag här? Jag ska ju plugga till fysikprovet som är på tisdag -.- fast när jag ändå har startat datorn kan jag ju sitta här ett tag till? NEJ


Bra jobbat Kajsa.



/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0