Tisdag

Eller är det tisdag idag? Dom som känner mig vet att jag brukar hoppa över dom dagarna som jag inte gillar, tisdagar t.ex. Idag hände inte så mycket. Jag var i skolan som vanligt och vi fick lära oss lite av de andras dansverk, det var kul. På håltimmen åkte jag hem till Ida på den segaste cykeln i världen (hade gått snabbare att gå.) Vi gjorde toast och drack lite ananas juice med ost (i min självklart) vi skippade utspädd Campari den här gången. Tack och lov för det! Och vi åt heller inga mandarin skal som man spyr av.

Efter skolan så gick jag hem och fixade lite varm choklad och satte mig vid datorn för att skriva klart min teknik uppsats om Golden Gate-bron, äntligen klar. Nu är det dags att börja plugga till kemi provet som är tills på fredag. Känns ju väldigt upplyftande när man har fått höra att det är jättesvårt.


/♥


Kommentarer
Postat av: ida

kul att vi pluggade hemma hos mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-12-04 @ 18:19:55
Postat av: moa

haha jag är fett taggad för fre !

2007-12-05 @ 16:48:30
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0