Torsdag - kajsa skriver blogg

It's a bird, it's a plane no it's Kajsa som skriver blogg!  Ett mirakel eftersom att jag än en gång inte har skrivit på länge. Faktiskt inte sen i måndags. I och för sig har det inte hänt så mycket. I tisdags gick jag och Moa en promenad som kom Alex hem till mig och sov och igår var jag på Frimis med Alex, Emilia och Johan. Det var kul fast i början så spelade dom kass musik. Kanske för att de ville att hälften av alla som var där skulle dra så att alla tjuriga människor som fortfarande stod i kö utanför skulle få komma in och inte stå och skälla på vakterna.
 
Idag har jag varit ute och gått med Ida, vi gick till Oset. Det var skönt att gå ut för en gångs skull och inte sitta inne och uggla. I morgon ska jag hem till Mormor och Morfarpåsklunch. Jag har inte ens tänkt tanken att det är påsk. I och för sig heter det här lovet påsklov men whatever! Lov som lov. jag längtar i alla fall jättemycket till sommarlovet!


Dagens bild: där jag vill befinna mig nu, vem vill följa med? Vattnet ser ju åtminstonde gott ut?


image29

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag e på! fan va skönt,
titta på bilden och sen så tittar du ut liksom vem vill inte va där? ;)

2008-03-20 @ 19:52:45
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: moa,

jag har inte fattat att det är påsk heller!

2008-03-21 @ 12:48:12
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0