Torsdag - kajsa + håltimma = sant

Idag var det en jätteskön dag. Det började med raggadansen och sen efter det skulle vi ha engelska men Sylvia var sjuk (yes). Eftersom att vi har henne i både engelska och spanska så fick spanjorerna ledigt från spanskan också (bland dom jag). Vi gick till elevlokalen och spelade kort. Efter ett tag kom Tommie in och någon sa "Sylvia är sjuk" och Tommie frågar helt seriöst "Är Sylvia död?" HAHA .. var det bara jag som tycker det var en rolig fråga? Jaja, på matten var Niklas så snäll så han sa att vi fick gå på en promenad eftersom att det var fint väder. Vi gick till Stadsparken ^^
Efter matten var det håltimme igen (spanska) och Moa, Julia, Ida, Amanda och jag satt i elevlokalen och spelade det nya innespelet GIRLS. Jag tog upp ett frågekort som jag skulle läsa till Moa där det stog "har du någonsin ..." så jag gav Moa frågan "har du någonsin 'shakat' brösten framför en killes ansikte samtidigt som det haglar eller regnar?" Livlig fantasi? Nejnej. Men de andra tyckte inte att frågan var tillräckligt seriös så jag fick hitta på någon annan fråga som var betydligt mindre intressant. Tänk om hon hade sagt ja liksom?

Sist på dan hade vi slöjd och jag fortsatte sy på mitt nattlinne (som jag aldrig kommer använda men Agneta verkar nöjd med mig) och pratade om mens med killarna och Julia. Julia nämnde något om att det är jobbigt när man badar med tamponger och sånt och då säger Simon "eller så kan man ju ha binda" precis som om han vore någon expert HAHAHAH jag och Julia skrattade ihjäl oss :P Han kan ju testa med det, lycka till säger jag. Men detta var bara lite halvkul för oss tjejer eftersom att killarna tänker nog likadant som Simon i det här fallet eftersom att han också är kille.

När jag skulle gå hem så kom jag på att jag hade glömt min jacka i skåpet. Jag gick dit men den var inte i skåpet. Jag fick PMS och dampade runt på hela skolan. Jag var överallt, t.o.m i matteklassrummet. Tills sist hittade jag den på toaletten (där jag befinner mig minst 30 minuter sammanlagt varje dag). Jag blev glad och cyklade hem. Hur många kalorier tror ni att jag brände på den lilla trippen runt om i skolan?


I morgon är det klassdag. Vi ska baka pizza på förmiddagen sen ska vi åka till Gustavsvik. Kan bli trevligt. 


Dagens bild: vår


image27



/ xoxo

Kommentarer
Postat av: ida

HAHHAHAH
vad gjorde din jacka på toaletten? ;)

2008-03-06 @ 18:52:18
Postat av: Alex

Tror du att alla killar är lika cp som Simon? ;)

2008-03-06 @ 18:57:31
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: Kajsa

Den hade sprungit dit, inte vet jag?

2008-03-06 @ 18:57:34
URL: http://kajsakavats.blogg.se
Postat av: Hugo

Värsta workouten ju, men varför i helvete snackade Agneta med killarna om Mens?
Hade ni ingenting bättre för er?

Postat av: moa,

hallå, jag svarade ju ja på din fråga ^^

2008-03-06 @ 20:55:33
URL: http://www.sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0