Söndag - bal

Hej hej hej så mycket hej! Jag orkade inte skriva igår för att .. ja för att ja inte orkade helt enkelt. Måste man ha en anledning jämt. Ibland kanske man har en anledning men man kanske inte bara vill berätta den för omvärlden. Det där lät spännande men det gäller inte mig eftersom att jag inte hade någon speciell anledning till att inte skriva igår. Men ni kan få veta vad jag gjorde i alla fall.

Jo, igår var jag på stan med mamma och köpte en balklänning (detta skriver jag bara för att ge er andra press). Jag kan säga såhär: ni som kommer med traditionella balklänningar kan ju bara slänga er i väggen för här kommer jag. Eller .. ni kan ju slänga er i väggen ändå, för skojs skull menar jag.  Nej men den är mörkbrun (samma färg som min mobil, haha) och så är den till knäna som jag ville sen är det som en korsett, låter lite porrigt men den är inte speciellt porrig.

Idag så var jag och letade accessoarer till klänningen. Jag letade efter skor och hittade ett par som jag la undan tills vidare. Sen köpte jag två stycken pärlhalsband. Jag tittade också efter en väska (här slår vi på stort) och jag hittade en men jag köpte den inte för den var lite dyr. Men jag vill ha den .. för det har jag bestämt nu :O Jag får samla ihop lite pengar, någon som vill ge ett litet bidrag? Men ja, nu ser jag fram emot balen. Bara vi får veta vilket datum den är så att man kan boka tid för håruppsättning.

Just nu sitter jag och letar fakta efter Karin Boye som vi har i svenska läxa till på onsdag. Jag tror att jag är klar snart. Sen så har jag pluggat religion till provet som också är på onsdag. Ikväll ska jag titta på Skärgårdsdoktorn och I en annan del av köping som vanligt.

Dagens bild: jag har ingen dagens bild idag, om det inte kommer en senare vilket jag tvivlar på.


/ xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Var köpte du klänningen`??

2008-03-09 @ 17:03:21
URL: http://emmabergmans.blogg.se
Postat av: ida

va kostar väskan? ;p

2008-03-09 @ 17:20:55
Postat av: Hugo

"låter lite porrigt men den är inte speciellt porrig."
Ljug int' mänscha!
"någon som vill ge ett litet bidrag?" Äsch, låt Alexander pröjsa för fan!

2008-03-09 @ 20:39:54
URL: http://hambraeus.blogg.se
Postat av: Alex

Hugo din lilla kärleksfilur! vadå jag pröjsa ;P
"Ni kan slänga er i väggen för kul" kan göra det imorn zike

2008-03-09 @ 20:48:11
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: ALI

tjeniiiiiis kompis, (utman) leeeeeeeget? jotack, ja vet, mina ben är heeeta :)
ahhhhhhhhhhmendurå!? festfestfest, va snackar du om va?

åååååååååååååååh varför drog vi inte till italien? -'- alla är ändå borta på de här cpcpcp lovet

2008-03-15 @ 01:01:36

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0