Måndag - var är alla?

Var är alla? Jag vet i alla fall mycket väl var alla INTE är och det är hemma hos mig. Alla har mystiskt försvunnit idag och jag sitter och väntar på min hembeställda lunch: en QP meny från Mcdonalds (jag åt faktiskt inte något godis i helgen). Senare idag kanske jag borde packa upp väskan som jag hade med mig i helgen hem till Alex. Jag hatar att packa upp väskan efter att man har varit borta ett tag, ännu värre när man har varit på semester i två veckor. Jag brukar bara välta resväskan uppochner över tvättkorgen och låta allt åka ner där. Kan ju bero på att jag är otroligt lat också. Alla människor är väl en aning lata ibland men jag är alltid lat. Varför göra något själv när man kan låta någon annan göra det? Haha nej, det var ett skämt men ibland orkar man inte. Fast idag känner jag mig rätt pigg, jag kanske ska städa mitt rum för en gångs skull. Nej det där var också ett skämt!

20.00

Jag har fortfarande inte åstakommit någonting. Eller jo jag har packat upp väskan. Sen så vill jag bara ge en stor tummen upp till bilddagboken som har lyckats kvadda hela hemsidan med deras nya design som föresten är ganska ful, bra jobbat bilddagboken (Y).

PS: vad gör alla i morgon? DS


/xoxo

Kommentarer
Postat av: Alex

:) Jag ska träna Imorgon någon gång.

2008-03-17 @ 20:11:44
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: Anonym

jag kan hålla med dig, var fan är alla? och vad fan har dom gjort med bilddagboken?

2008-03-17 @ 21:46:51
Postat av: ida

Varför göra något själv när man kan låta någon annan göra det? hahahah ofta det var ett skämt kajsa ;p erkänn att de är så du tänker...

2008-03-17 @ 21:58:26
Postat av: moa,

ja bdb är kaos!!
jag gör ingenting.

2008-03-17 @ 22:33:17
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Hugo

ja, kolla i forumet -> förslag
Det är typ 1000,000 trådar om hur dålig den nya är, NER MED CP BDB Tilbaks med det gamla!

2008-03-18 @ 01:54:53
URL: http://hambraeus.blogg.se
Postat av: TInny Wang

du kan leka med mig imorrn :D

2008-03-18 @ 10:43:34

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0