Måndag - home

Kul igår kväll :] När jag kom hem till Ida satte vi igång bastun där vi senare satt i ungefär 1h. "Syns det att jag är svettig nu?" nej .. verkligen inte .. det ser bara ut som om vi varit ute när det spöregnat! Vi brände i alla fall lite fett fast det tog vi igen när vi beställde hem två pizzor. Ja just det, pizzahistorien.

Det började med att vi kom på vid ungefär 21.30 att vi var sugna på pizza så vi gick upp i köket och tog fram deras "pizzamapp" som innehåller telefonnummer till olika pizzerior. Vi hade ringt runt till hur många ställen som helst men allt var stängt, det var vad vi trodde i alla fall. Vi tittade på lappen med telefonnummer till Värmlandspizza igen och såg att det fanns fler en bara ett nummer varav ett till Värmlandspizza i Örebro och ett till Värmlandspizza i Mosås. Gissa vilket Ida hade ringt. Aja Simon Idas bror var i alla fall så snäll att han ringde till det RÄTTA numret och beställde pizza åt oss. Vi hade också betalt honom 30 kronor för att han skulle hämta pizzan. Han levererade t.om pizzan till Idas rum där vi befann oss för tillfället och sen gick han in i sitt rum och började bränna filmer till oss som vi fick. Ida var förvånad över hans snällhet och jag ville byta ut mina brorsor mot Simon.



Dagens bild(er):
1. Pizza någon? 2. Ida när vi precis hade vaknat.


image35image36


I morgon är det skola som gäller, visst är man taggad. Jag träffar de flesta av er där och er som jag inte träffar tycker jag uppriktigt synd om, vi ses! :]


xoxo / K

Kommentarer
Postat av: Emma

haha säger jag bara

2008-03-24 @ 18:10:07
URL: http://emmabergmans.blogg.se
Postat av: ida

ahahhahahha! ja
dör! alltså vi hade för kul!
men vadå, det stod ju massa nummer! inte sålätt ju. btw, simon var ganska konstig men över natten förändrades han dirket -'-

2008-03-24 @ 19:47:50
Postat av: Hugo

Pizza är krångligt! :O

2008-03-24 @ 20:35:18
URL: http://hambraeus.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0