Måndag - att hänga på Brio är coolt

Att hänga på Brio leksaker inne på Träffpunkt ÄR coolt!  Det tycker i alla fall jag och Alex och vi är ju coola.

I morgon är det Sälen med skolan!! Men .. tänk om jag skulle döö :O Fast jag kan ju inte dö nu, jag ska ju till Sälen och om jag dog skulle Niklas bli jättearg för att jag inte ringt och sagt att jag inte kunde komma p.g.a dödhet! Jag kan ju inte ringa till Niklas och säga "Hej, det är Kajsa. Jag kan inte följa med till Sälen idag för jag är död." Det låter ju lite misstänkt levande ..
Jaja, jag tänker inte skriva något mer nu förutom TAGGA INFÖR SÄLEN I MORGON, vi ses i backen!



/ xoxo

Kommentarer
Postat av: ida

varför skulle du dö?

2008-03-03 @ 20:47:40
Postat av: Hugo

Jag och Ardesjö kan skriva en lapp där det står att du faktiskt är död!

2008-03-03 @ 20:49:14

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0