Lördag - lunch .. igen

Idag har jag varit hemma hos mormor och morfarpåsklunch. Jag känner mig som någon som bara följer med som sällskap på massa tillställningar. Jag menar .. jag klär upp mig, jag är seriös när jag pratar och jag äter upp maten även om det är äckligt. Varför får jag inte betalt? Eller ok, jag fick faktiskt 300 kronor men det var lite snålt tycker jag. Jag menar man behöver ju bara titta på mina kläder för at se att jag sitter och fryser häcken av mig hela tiden. Idag valde jag att bara ta på mig strumpbyxor (vänta det kommer mer) och en kort klänning med korta ärmar. Till det hade jag pärlhalsband och håret uppsatt i en knut. Jag hann inte ens sminka mig på morgonen eftersom att pappa ropade att vi skulle sätta oss i bilen ungefär 20 minuter efter att jag gått upp och (inte) ätit frukost. Tycker ni att jag är negativ? Vänta bara...

I morse gick min familj upp klockan 8.00 och började prata väldigt högt så att jag vaknade (som vanligt). Vad krävs för att man ska få sova på sjukhus? Någon som vill köra över mig med en bil eller något? Alex, du har ju en moppe ..

Jaja, i alla fall hade jag av någon mystisk anledning somnat 2.30 inatt så jag hade inte sovit speciellt länge innan jag blev väckt, tack så mycket störande moment / min familj.

Jaha, jag vill bara avsluta denna negativa blogg med att informera er om att jag fortfarande fryser häcken av mig i den här klänningen så nu ska jag nog gå och tycka lite synd om mig själv :] See ya!


Dagens bild: dagens frysa-häcken-av-sig-outfit .. bilden är ju lite wierd men whatever :]

image34


xoxo / K

Kommentarer
Postat av: TInny

fint !:D

2008-03-22 @ 18:44:31
Postat av: Alex

Hahah min moppe är inte tillgänglig än, och jag vill inte köra över dig, finsn bättre sätt ;:P
Mystisk anledning, hm...

2008-03-22 @ 20:38:27
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: moa,

jag tycker synd om dig.
NOT!

2008-03-23 @ 13:44:47
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: ida

hahaha.
jag tycker inte heller synd om dig.

2008-03-23 @ 16:44:28

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0