Torsdag

Jag minns inget vi gjorde i skolan idag, det enda jag tänkte på hela dan var om jag skulle lägga mig ner på golvet och sova. Sen kom jag på att det inte var någon bra idé för att det var smutsigt på golvet och jag skulle bli nertrampad om jag låg där. Då började jag tänka på om jag kanske skulle lägga mig på bänken istället men sen kom jag på att tänk om någon inte ser att jag ligger där och sätter sig rakt på mig. Det skulle göra ont. Om någon som är jättetung skulle sätta sig på mig så kanske jag skulle bryta ett revben (om jag låg på rygg d.v.s men det är mest troligt eftersom att man inte kan andas om man ligger på mage). Det är väldigt lätt att man bryter revbenen och det verkar göra lite ont. 

VÄNTA! Nu kommer jag ihåg en sak: brandlarmet. Tack till 7D (?) som satte igång det i kemisalen, jag ska köpa blommor och choklad till dom.


/♥

Kommentarer
Postat av: Alex

Det var faktiskt Bosse som utlöste det när han höll på med magnesium nånting :P

Postat av: Emma

hahaha köp det till dom du! jag är med och bjuder !

2008-01-24 @ 20:40:25
URL: http://emmabergmans.blogg.se
Postat av: moa

haha brandlarm is the shit!

2008-01-26 @ 13:53:22
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Hugo

Mohahha jag minns den dagen xD

2008-02-13 @ 20:45:58

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0