Lördag

Igår var det en trevlig dag. Efter skolan gick jag och Alex upp på stan för det var hindersmässan. Vi ..  Alex köpte nougat som jag åt, det är världens godaste men man mår väldigt illa efter ett tag. Sen fikade vi på Bara Vara där vi träffade Emma som dissade oss genom att inte vilja sitta bredvid oss (det är lungt Emma) haha. Eftersom att Ida var sur över att jag BARA är med Alex hela tiden(?) så bestämde vi att hon skulle sova över hos mig.
Klockan 17.30 kom Ida hem till mig och sa att vi var tvungna att gå ut för att ta en promenad. Jag ville inte säga emot så vi gick ut. När vi hade kommit upp på stan så mötte vi Moa och Louise. De började gå med oss och sen gick vi in på Efosos. "Ska ni äta?" säger jag. Det visade sig sen att Ida, Moa och Louise hade planerat att bjuda mig på middag för att jag hade fyllt år! Det var jättemysigt och det borde bli en tradition varje gång någon fyller år.
Tack tjejer!

När jag och Ida kom hem till mig så gick vi och la oss runt 01.00 och somnade nästan direkt! Idag så har vi varit på stan och köpt den sista nougaten för i år(?) den var god! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Jag vet att det är Folkets men jag känner mig inte så peppad för att gå dit. Jag som alltid brukar vara superpepp!

By the way så har jag fått min nya mobil K770i :]

/♥368148-1

Kommentarer
Postat av: moa

låter som en bra tradition, speciellt med tanke på att jag fyller nästa gång ^^

2008-01-26 @ 20:36:11
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: ida

haha. men
ja va ju inte sur de var bara att det sabbade våran plan :p haha

2008-01-27 @ 15:05:21
URL: http://idabergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0