Torsdag - shopoholic?

Kläder, kläder, kläder - jag älskar kläder. Nej nej .. jag är inte shopoholic, absolut inte. Jag menar jag är ju inte ute på stan varje dag och handlar kläder. Visst skulle jag vilja men med min ekonomi och med mina valimage50 av kläder går nog inte det så bra. Jag älskar t.ex  ALLT som finns inne på Boomerang. Jag skulle kunna köpa vad som helst därifrån. Jag menar titta bara på hemsidan www.boomerang.se! Allt är snyggt och jag vill bara ha, ha, ha! Jag tycker också om Gant. Där skulle jag också i princip kunna köpa vad som helst. Visst är det dyrt men det håller i längden. Man slipper slänga eftersom att kläderna har bra kvaliet och aldrig bli omoderna. Eller det är vad jag tycker. Antingen går jag runt och ser omodern ut hela tiden eller så är det som jag säger att Gant kläder håller i längden. Många köper ju det som är inne just nu och sen slänger det när säsongen är slut, det kan man ju också göra. Då får man ju köpa nytt.

image52

Det här är en bild från Gant katalogen. Allt ser ju så härligt ut och man vill bara ha allt! Fast det är ju i och för sig det som en reklamkampanj eller en katalog vill att man ska känna. Jag menar vem vill inte att sin säng ska se ut som på bilden? Det är en Lexington säng och den vill jag också HA!!

image51
Sen skulle jag också gärna vilja köpa en killklocka eftersom att jag tycker att de är mycket snyggare än tjejklockor. Något i den här stilen från Tommy Hilfiger.

image53
Nej jag är fortfarande inte shopoholic utan jag vill bara ha massa saker. Jag tycker synd om er som har läst ända hit ner på det här inlägget, måste vara ganska tråkigt att läsa om mina ha-begär. "Ha- begär" är det ens ett riktigt ord föresten? :D


xoxo / K

Kommentarer
Postat av: ida

okej, det var faktist inte mer intressant än dina inlägg brukar vara, tyvärr.

2008-04-17 @ 20:41:58
URL: http://idabergstrom.blogg.se
Postat av: Alex

Men du skulle ju skriva om killsaker med! ... jag vill ha.

2008-04-17 @ 20:46:59
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: Hugo

Ja, skriv lite om killgrejer, jag ska köpa en kostym snart! ... jag vill ha.

2008-04-17 @ 21:33:12
URL: http://hambraeus.blogg.se
Postat av: Emma

Shopohlic haha, den där klockan var grymt snygg!

2008-04-18 @ 16:04:37
URL: http://EmmaBergmans.blogg.se
Postat av: bea

haha, jag känner igen det där begäret, det tar över lite för ofta.. ;p

2008-04-18 @ 20:40:59
URL: http://beatricesabina.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0