Lördag - wierd

Idag var jag på stan med Helena (en tjej jag spelade i samma lag som). Hon köpte ett par skor och jag köpte två tröjor sen gick vi och åt lunch på Hälls. Det var kul att ses eftersom att det var så längesen sist.

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på och i morgon kanske det blir lite pluggande. Har fortfarande inte börjat på den där inlämningsuppgiften i SO:n som är tills på fredag. Duktiga lilla jag.

Apropå ingenting så tittade jag en liten stund på programmet Cops5:an igår kväll. Efter att ha tittat i 5 minuter började jag undra vad i h*lvete håller dom på med!! För er som inte vet vad Cops handlar om så är det ett program som handlar om poliserna i USA när dom haffar massa folk som enligt mig inte har gjort något.

När jag började titta så skulle två poliser åka hem till en familj där en kille i 14-15års åldern "gömde" sig. Han hade tydligen skolkat från skolan i 1.5 veckor och sen hade han snott 90$ från sin pappa (som för övrigt såg ut som värsta knarkaren). Poliserna kom och tog killen och satte handbojor på honom sen satte de honom i en bur inne i polisbilen. Då säger den ena polisen till den andra "ja, när han blir 18 får han hamna i fängelse med alla de andra kriminella". Ehhh, jag fick damp!! Han hade ju inte gjort något och jag fattar att han inte ville vara kvar hos sin pappa som säkert var alcoholist! Om det skulle vara så hårt här så skulle hälften av alla på Engelbrekt sitta i fängelse vid det här laget!

Jag ville bara säga det för det var det sämsta programmet jag någosin sett.


xoxo / K

Kommentarer
Postat av: Alex

Men om han hade snott 450kr
så^^ men dem e brutala i USA ja..

2008-04-05 @ 17:28:07
URL: http://Alexpalex.com
Postat av: Hugo

Cops, galningar i USA!

2008-04-05 @ 17:29:24
URL: http://hambraeus.blogg.se
Postat av: bea

åh ja har inte heller börjat på den där inlämningsuppgiften, kanske dags att göra det snart, haha ;p

2008-04-05 @ 22:00:17
URL: http://beatricesabina.blogg.se
Postat av: moa,

usch för att plugga!

2008-04-06 @ 13:35:45
URL: http://sundelius.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0