Lördag - fullt upp

Idag vaknade jag vid 9.00 hemma hos Ida när hennes föräldrar och hennes bror
kom in och sjöng eftersom att hon fyller år idag.
GRATTIS! Efter att hon hade öppnat alla presenter så fick vi frukost på
sängen som bestod av varsin toast, ett glas juice och en tårtbit från igår.
Igår gick vi och la oss ungefär vid 2.30 så vi var sisådär halvtrötta.
Kvällen var lyckad även om det blev lite segt ibland när alla spelade Guitar Hero.
Och ja jag ska erkänna att jag var ganska dålig på Guitar Hero, men det var faktiskt kul.

Idag hade vi också applådtacksträning med dansen, det gick bra men det belv lite segt ibland det med.
När jag kom hem så var inte min familj hemma (jag hade ingen nyckel) och morfar hade tydligen suttit
därute ganska länge och väntat på att någon skulle komma hem. Vi satt där ett tag
och sen så kommer ju självklart Jehovas vittnen. Seriöst, vad ska man göra för att bli av med dom?
Det där kanske inte var något vidare snällt sagt men de lyckas alltid komma
när man inte orkar eller har tid att prata med dom. Dom gick i alla fall
när dom började förstå att dom inte skulle kunna få morfar att bli troende.

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för att åka hem till Moa.


xoxo / K

Kommentarer
Postat av: moa,

jag har faktiskt aldrig fått besök av jehovas vittnen, men det beror nog på att jag bodde där jag bodde förut ^^ ingen vågade gå in på uppfarten, typ xD

2008-04-19 @ 16:07:45
URL: http://sundelius.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hatar Jehovas vittnen, har varit hemma hos oss ett par gånger-.-

2008-04-19 @ 21:42:58
Postat av: Hugo

Det här hände en gång:
Jehovas Vittne:Hej, får jag ställa några frågor om gud osv..
Hugo: Tyvärr, här har folk med olika kön skyddat sex med djävulen!
Jehovas Vittne: :O

2008-04-19 @ 22:10:10
URL: http://hambraeus.blogg.se
Postat av: ida

. . . . . .
tack : ) hahahah
va flum..
ÖÖh

2008-04-20 @ 00:28:08
URL: http://idabergstrom.blogg.se
Postat av: Emma

Jehovas vittne har aldrigf varit hos oss ^^ det skulle vara kul, men jag är glad att jag slipper :D

2008-04-20 @ 17:26:18
URL: http://EmmaBergmans.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0